Μετά την ολοκλήρωση των ερευνών που διήρκεσαν 6 χρόνια, η Τ/εταιρεία
Vestel ανέπτυξε την κατασκευή ενός μη επανδρωμένου αεροσκάφους το
οποίο στην παρούσα φάση είναι στο στάδιο των τεχνικών δοκιμών και η
πρώτη δοκιμαστική πτήση του παραπάνω αεροσκάφους θα πραγματοποιηθεί
κατά τον τρέχοντα μήνα στην περιοχή της Εφέσου. Το όλο λογισμικό και η
τεχνολογία ανήκει εξ ολοκλήρου στην εταιρεία Vestel Zorlu Holding και
αναπτύχθηκε από τούρκους μηχανικούς και λοιπούς ειδικούς
εμπειρογνώμονες.
Το παραπάνω ΜΕΑ έχει δυνατότητα ύψους πτήσης μέχρι τα 16.000 πόδια με
συνολική διάρκεια πτήσης 12 ώρες και έχει δυνατότητα να αναλάβει
αποστολές επιτήρησης για στρατιωτικούς σκοπούς, για περιπολίες δασικών
περιοχών, για έλεγχο της ρύπανσης του περιβάλλοντος και για τον
περιορισμό της παράνομης οικοδόμησης, ενώ εντός του μηνός Μαϊου
αναμένεται να πραγματοποιηθεί η πρώτη διεθνής δημοπρασία για την
προώθησή της κατασκευής του στη γραμμή παραγωγής. Επίσης έχει τη
δυνατότητα της μεταφοράς των δεδομένων τα οποία καταγράφει μέχρι την
απόσταση των 10 χιλιομέτρων, πράγμα το οποίο μπορεί να μεταβληθεί και
για ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις με την προσθήκη περισσότερο δαπανηρού
εξοπλισμού. Η διεύθυνση του ΜΕΑ πραγματοποιείται πολύ εύκολα μέσω
υπολογιστή, όπως και στα προηγμένα ηλεκτρονικά παιγχνίδα.
http://tumgazeteler.com/?a=4972656
Vestel ανέπτυξε την κατασκευή ενός μη επανδρωμένου αεροσκάφους το
οποίο στην παρούσα φάση είναι στο στάδιο των τεχνικών δοκιμών και η
πρώτη δοκιμαστική πτήση του παραπάνω αεροσκάφους θα πραγματοποιηθεί
κατά τον τρέχοντα μήνα στην περιοχή της Εφέσου. Το όλο λογισμικό και η
τεχνολογία ανήκει εξ ολοκλήρου στην εταιρεία Vestel Zorlu Holding και
αναπτύχθηκε από τούρκους μηχανικούς και λοιπούς ειδικούς
εμπειρογνώμονες.
Το παραπάνω ΜΕΑ έχει δυνατότητα ύψους πτήσης μέχρι τα 16.000 πόδια με
συνολική διάρκεια πτήσης 12 ώρες και έχει δυνατότητα να αναλάβει
αποστολές επιτήρησης για στρατιωτικούς σκοπούς, για περιπολίες δασικών
περιοχών, για έλεγχο της ρύπανσης του περιβάλλοντος και για τον
περιορισμό της παράνομης οικοδόμησης, ενώ εντός του μηνός Μαϊου
αναμένεται να πραγματοποιηθεί η πρώτη διεθνής δημοπρασία για την
προώθησή της κατασκευής του στη γραμμή παραγωγής. Επίσης έχει τη
δυνατότητα της μεταφοράς των δεδομένων τα οποία καταγράφει μέχρι την
απόσταση των 10 χιλιομέτρων, πράγμα το οποίο μπορεί να μεταβληθεί και
για ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις με την προσθήκη περισσότερο δαπανηρού
εξοπλισμού. Η διεύθυνση του ΜΕΑ πραγματοποιείται πολύ εύκολα μέσω
υπολογιστή, όπως και στα προηγμένα ηλεκτρονικά παιγχνίδα.
http://tumgazeteler.com/?a=4972656
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου